ONLAIN seminārs - treniņš NĪ aģentiem 9.11.2021

AUKSTIE ZVANI VIZĪTES PĀRDOŠANA PA TELEFONU

 Īpaši aģentiem pielāgots seminārs, kur atbildēsim uz jautājumiem:

Kā veiksmīgi sarunāt tikšanos ar klientu/objektu? Kādas kļūdas nepieļaut? Kā uzvarēt savas bailes un piezvanīt svešiniekam? Kā reaģēt uz iebildumiem?

   Reģistrācija   

Meistarklasi vadīs:

Kaspars Savickis,
"Komunikāciju darbnīcas" treneris www.kdarbnica.lv

Kad un kur?

  • ONLINE seminārs 9.11.2021 plkst.9-17.00 (10 akad. stundas)
  • Vietu skaits ierobežots, jo būs praktiskie treniņi!

Cik maksā?

  • Cena 100 eur (PVN netiek piemērots) 
  •  Atlaides: 3 un vairāk pārstāvjiem no vienas kompānijas - 10%
  • Pēc semināra saņemsiet sertifikātu par 10 akad. stundām(derīgs Ekonomikas ministrijas starpnieku reģistra prasībām)

Programma īsumā:

  • iziesim cauri praktiskiem vingrinājumiem
  • kā veiksmīgi sarunāt tikšanos ar klientu?
  • kā uzvarēt savas bailes un uzrunāt svešinieku?
  • darbs ar iebildumiem
  • auksto zvanu pārdošanas tehnikas pielāgojot aģenta darba specifikai

Mūsu mērķis:

  • Uzlabot prasmes darbam ar klienta iebildumiem, virzīšanu uz lēmuma pieņemšanu
  • Izprast, kāpēc klienti pirmajā sarunas brīdī var būt neapmierināti un apzināties, ko viņi sagaida no darbinieka. Iemācīties atpazīt savu „grūto” klientu
  • Pilnveidot uz vizītes pārdošanu pa tālruni orientētas komunikācijas prasmes
  • Apgūt un uzlabot vizītes pārdošanas sarunas struktūru ar klientu
  • Pilnveidot telefona sarunas etiķeti
  • Nostiprināt pārdošanas prasmes treniņā
  • Apzināt savas prasmes, priekšrocības un potenciālās iespējas sarunās ar klientiem
  • Iegūt motivāciju, pārliecību pār savām spējām, nostiprināt iegūtās zināšanas patstāvīgā darbā

Kā mācīsimies?

  • ONLINE treniņš – seminārs ar aktīvu dalībnieku iesaistīšanu, diskusijas un pieredzes apmaiņa
  • Audio materiālu par pārdošanu un klientu apkalpošanu klausīšanās un kopīga analīze (Pozitīvi, negatīvi piemēri)
  • Lomu spēles (darbs ar klienta izteiktajiem iebildumiem)
  • Audio treniņš – lomu spēles, (tiek izspēlēta pārdevēja, klienta loma, kā arī analizē  kolēģu sarunu pēc strukturētas anketas), situāciju modelēšana, atgriezeniskā saite un ieteikumi
  • Pārliecinātas uzvedības treniņš
  • Dalībnieku rīcībā paliek mācību materiāli

Kaspars Savickis (MBA), Komunikāciju darbnīcas treneris

- 20 gadu pieredze semināru izstrādē un vadībā.

- Pirmā darba pieredze iegūta SIA Latvijas Tālrunis, kur četrus gadus strādājis kā reklāmas konsultants un divus kā pārdošanas grupas vadītājs (līdz 2020. gadam) - šajā laikā arī iegūta pirmā pieredze semināru vadībā. 4 gadu pieredze, strādājot kā semināru vadītājam un arī pārdošanas vadītājam SIA Lauvas Marketings.

- No 2004. gada vada uzņēmumu SIA Komunikāciju darbnīca, izstrādā semināru / treniņu programmas, organizē un vada mācības.

No 2016. gada konsultē uzņēmumus procesu efektivizācijā.

- Metodes efektīvai pieaugušo apmācību izstrādei un apmācību vadībai apgūtas, studējot uzņēmumu un iestāžu vadību Norvēģijas – Latvijas profesionālā biznesa vadības maģistra (MBA) studiju programmā “Inovācijas un uzņēmējdarbība” (Starptautisks Norvēģijas – Latvijas kopprojekts, sadarbojoties RTU un Buskerudas koledžai), kur iegūts profesionālā maģistra grāds, un sadarbojoties ar Somijas apmācību uzņēmumu AAC Global.

- Pirmā izglītība iegūta Liepājas Pedagoģiskajā augstskolā – augstākā izglītība pedagoģijā, matemātikas bakalaurs.

Reģistrēties semināram šeit

Jautājumu un neskaidrību gadījumā lūdzu rakstiet uz e-pastu [email protected] vai zvaniet pa tālruni +371 29742721